İSTANBUL ARNAVUTKÖY İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Değerli Öğretmenlerimiz; İlçemize ve Okullarımıza HOŞGELDİNİZ.

01/09/2022 TARİHLİ SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN OLARAK ATANAN ÖĞRETMENLERİMİZDEN GÖREVE BAŞLAMA ESNASINDA İSTENECEK BELGELER
Değerli Öğretmenlerimiz; İlçemize ve Okullarımıza HOŞGELDİNİZ.

01/09/2022 TARİHLİ SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN OLARAK ATANAN ÖĞRETMENLERİMİZDEN GÖREVE BAŞLAMA ESNASINDA İSTENECEK BELGELER

 

1- Kimlik Kartının (Nüfus Cüzdanı) aslı ve bir adet fotokopisi,

2-Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen /beyan edilen atamaya esas olan;

    a) Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı örneği, ayrıca e-devlet üzerinden alınan diploma belgesi. ( Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı yada onaylı örneği olmadan sadece e-devlet üzerinden alınan diploma belgesi ile göreve başlama yapılmayacaktır.) 

     b)Varsa pedagojik formasyon belgesi veya bu belgenin onaylı örneği ve bir adet fotokopisi, 

     c)Varsa denklik belgesi veya bu belgenin onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,

     d) Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; Sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair resmi belgenin (Transkript kabul edilmeyecektir.) aslı ya da onaylı örneği ve bir adet fotokopisi, 

 3- Askerlik Durum Belgesi, (e-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.) 

 4- Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge, (e-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya karekodlu  çıktı kabul edilmektedir.) 

 5- Son altı ay içinde çekilmiş biyometrik fotoğraf, (6 adet)

 6- Mal Bildirimi (Mal Bildirimi İçin Tıklayınız)

 7- Etik Sözleşmesi (Etik Sözleşme İçin Tıklayınız)

 8- Elektronik Başvuru Formu. 

 9- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi veya onaylı örneği ve bir adet fotokopisi, 

 10- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu, 

 11- Bakanlığımız dışındaki kurumlarda devlet memuru olarak çalışanlardan ilimize sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlar, yukarıda istenen belgelere kurumlarından istifa ettikten sonra düzenlenen hizmet cetvelini de ekleyeceklerdir. 

 12- İlimize ataması yapılan ve halen askerde olan sözleşmeli öğretmenler, dilekçeleri ile birlikte muhtemel terhis tarihlerine ilişkin yazıyı atandıkları İlçe Millî Eğitim Müdürlüklerine göndereceklerdir. 

 13-Aile Durum ve Aile Yardım Bildirimi Formu

 14- Tercih sonuç çıktısı

 15- Herhangi bir Yapıkredi Şubesinden Hesap açılarak Hesap Bilgisi Gösterir Belge (Daha öncesinden Yapı Kredi Hesabı Mevcut olan öğretmenlerin İBAN bilgisinin kağıda yazılarak getirilmesi yeterlidir)

 NOT: İstenilen evraklar sıralı olacak şekilde mavi dosyaya konulup getirilecektir.

Taşoluk Mah. , Akbaba Sokak , No 3 , K /3 , PK 34283 Arnavutköyİstanbul - (2126810620) (2126810607) (2126810608)

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.